Termeni si conditii

Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni și condiții. Pentru a comanda in cunostinta de cauza, va recomandam citirea cu atenție a acestora. Ne rezervam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara nicio notificare prealabila. Vanzator – S.C. Sanimex Solution S.R.L., firma cu capital integral romanesc, avand sediul social in Breaza, str. Miron Caproiu, nr.92, judetul Prahova, cu codul unic de inregistrare fiscal RO32068411.

Livrarea produselor

  • Vanzatorul se obliga sa livreze produsele in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
  • Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor.
  • Vanztorul NU este raspunzator in cazul in care produsele expediate catre clienti ajung deteriorate la destinatie in urma manipularii inadecvate a firmei de curierat.
  • SC Sanimex Solution SRL NU isi asuma eventuale efecte adverse aparute in urma folosirii produselor de pe site-ul www.skinlove.ro

Termeni si conditii de livrare

Termenul de livrare in Romania al produselor cumpărate de la societatea noastră, in mod normal se incadrează între 2 – 4 zile lucrătoare, din momentul înregistrării comenzii pe serverul gazdă a site-ului www.skinlove.ro

Transportul se face prin serviciul de curierat Urgent Cargus iar taxa de transport este de 20 lei si gratuit la comenzi de si peste 100 lei.

Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

POLITICA DE RETUR COSMETICE

Sanimex Solution SRL respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Exceptari de la dreptul de retragere

Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate NU pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena.

Avand in vedere natura produselor comercializate, nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, fara ambalajul original sau cu ambalajul desfacut /desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.skinlove.ro te rugam sa urmezi umatorii pasi:

  1. Exprima-ti dorinta de returnare a produsului (care trebuie sa se incadreze in standardele mentionate mai sus) printr-un e-mail la [email protected], in care trebuie specificat numarul comenzii, numele complet si numarul de contact, daca se doreste inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimiti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei.
  2. Produsele pot fi returnate personal sau cu ajutorul curierului, caz in care dumneavoastra veti suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plata catre S.C. Sanimex Solution SRL, fara un acord prealabil, vor fi refuzate.
  3. Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi in ambalajul original , ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva. De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare.
  4. Coletul va fi expediat catre S.C. Sanimex Solution S.R.L., str. Breaza, str. Miron Caproiu, nr.92, judetul Prahova.
  5. Odata ajuns la noi, departamentul specializat va face receptia cantitativa si calitativa a produsului returnat, pas atent supravegheat si monitorizat. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
  6. Odata indeplinite conditiile de retur, in cazul in care se doreste rambursarea sumei, banii vor fi virati in contul specificat in mail-ul de retur urmand ca banii sa fie vizibili in cont in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la depozit. In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.

NU se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!

Detalii despre prelucrarea datelor personale la SkinLove.Ro

În 25 mai 2018 devine aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date („Regulamentul”). Scopul principal al acestuia este cresterea nivelului de protectie a datelor personale și crearea unui climat de încredere care să permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date. Astfel, consideram ca este un moment potrivit să te informam cum protejam datele tale personale și cum ne insusim prevederile Regulamentului.

Ce date personale prelucrăm?

Datele personale pe care le prelucrăm sunt nume, email, telefon și adresa de livrare (unde este aplicabil) pe care le colectăm direct de la tine în momentul în care plasezi o sau cand iti faci un cont de utilizator\wishlist  pe site.

Cum prelucrăm datele tale personale?

Prelucrăm datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a-ți furniza produsele pe care le comanzi, Promotii, Google Analytics, Cookies si Notificari\Newsletter.

Cum poți să administrezi acordurile exprimate?

Ca sa fie cat mai simplu pentru tine, trebuie sa stii ca poti sa modifici oricand acordurile existente printr-un email la [email protected] .

Cat timp prelucram datele personale?

Datele tale personale sunt prelucrate pe tot parcursul relatiei noastre.

Care sunt drepturile tale și cum pot fi exercitate?

Pe langa drepturile existente, de la data aplicarii Regulamentului beneficiezi de drepturi aditionale. Iata lista completa a drepturilor pe care le ai:

Dreptul la informare – poti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor tale personale;

Dreptul la rectificare – poti rectifica datele personale inexacte sau le poti completa;

Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – poti obtine stergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legala sau în alte cazuri prevazute de lege;

Dreptul la restrictionarea prelucrarii – poti solicita restrictionarea prelucrarii în cazul în care contesti exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevazute de lege;

Dreptul de opozitie – poti să te opui, în special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;

Dreptul la portabilitatea datelor – poti primi, în anumite conditii, datele personale pe care ni le-ai furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau poti solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;

Dreptul de a depune plangere – poti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;

Dreptul de retragere a consimtamantului – în cazurile în care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul tau, ti-l poti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand în continuare valabila;

Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: poti cere și obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, iti poti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta și poti contesta decizia.

Dreptul la rectificare – poti rectifica datele personale inexacte sau le poti completa;

Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – poti obtine stergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legala sau în alte cazuri prevazute de lege;

Dreptul la restrictionarea prelucrarii – poti solicita restrictionarea prelucrarii în cazul în care contesti exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevazute de lege;

Iți poți exercita aceste drepturi, foarte usor, prin simpla transmitere a unei solicitari prin E-mail, la: [email protected], sau telefonic la numărul: 0729429976